CRM Support med WebofficeOne

CRM Support är något av det absolut viktigaste du bör tänka på när du skall upphandla ett bra CRM system. Speciellt om du vill ha ett CRM som verkligen fungerar för dig och ditt företag. Vi vet att bra och pålitlig support ofta är avgörande för våra kunders val av ett nytt CRM. Kanske gäller det samma för dig?

Här på Webofficeone så erbjuder vi er en av marknadens absolut bästa nivåer av support för CRM-system. Det gäller såväl kortsiktigt, vid själva uppsättningen av ert nya CRM, men även på längre sikt i ert dagliga bruk av CRM-systemet.

Tillgänglig Support


Tillgänglig Support


Support som verkligen fungerar,
när DU behöver den.

Personligt CRM


Personligt CRM


CRM som verkligen fungerar,
så som DU vill att det skall fungera!

Hur gör man


Hur gör man


“Jag vill göra en sak, men vet inte hur.

Det fungerar inte


Varför det ej fungerar


“Jag vill göra en sak, men det funkar inte!”

Support av CRM – som verkligen fungerar

När man skaffar ett nytt CRM-system så är supporten alltid viktig. Att svarstiderna är rimliga, att dina ärenden följs upp. Att de – och även du och dina användare – blir väl och profesionellt omhändertagna vid varje kontakt.

Du vill veta att:

Det nya systemet kan hjälpa dig att förenkla dina dagliga processer

Det nya systemet skall kunna importera äldre data från ditt tidigare system

God support skall kunna ges både i det initiala arbetet vid uppsättning, såsom vid löpande frågor ifrån dina användare och att de hanteras på bästa sätt

Att det finns påbyggnadsmöjligheter och man inte skall känna sig låst

Att det finns en pågående utveckling av systemet som gör att inte bara du bidrar till det fortsatta utvecklingsarbetet av verktyget

Att det finns fler funktioner som du kan avropa, även om du inte själv använder dom för tillfället. Om behovet skulle uppstå i framtiden, så finns de att tillgå.

Vi på Webofficeone erbjuder dig en personlig support som stödjer dig i användandet av systemet både i det initiala arbetet, men även i det löpande.

Vi erbjuder även utbildning i samband med installationen av ditt nya CRM. En bra och pedagogisk utbildning gör att du snabbt blir van vid systemet och känner dig trygg med att arbeta i det.

Påbyggnadsmöjligheter


Påbyggnads-möjligheter


Vårt CRM har påbyggnadsmöjligheter med fler funktioner som du kan avropa senare.

Personlig Support


Personlig Support


Vi erbjuder dig en personlig support, som stödjer dig i användandet av vårt CRM-system.

Utbildning


Utbildning


Vi erbjuder utbildning i samband med
installationen av ditt nya CRM.

Justering efter behov


Justering efter behov


Är det något i vårt CRM som du tycker är svårhanterligt? Vi justerar funktionen efter dina behov.

Support CRM – Kundhantering finns i alla roller på ett företag

I stort sett varje yrkesroll i ett företag har kunder, vare sig de är externa eller interna, att hantera. Det gör att ett bra CRM, med god support, mer eller mindre blir ett måste.

Vanliga frågor under en arbetsdag på supporten hos oss:

“Jag vill göra en sak, men vet inte hur”
Oavsett om du och dina kollegor precis har kommit igång med ert CRM-system eller om ni använt det ett tag, så kommer det oftast dyka upp situationer där ni står mer eller mindre villrådiga. Ni kanske vet att det ska gå att registrera fakturor, men inte hur du gör det.

Slå en signal till vår trevliga support så hjälper vi er!

“Jag vet hur man gör, men jag vill inte”
Detta problem ska inte dyka upp i WebofficeOne. Är det något som du tycker är svårhanterligt och obekvämt? Kontakta oss, så justerar vi funktionen efter dina behov.

“Jag vill göra en sak, men det funkar inte”
Precis som med andra tekniska saker, så händer det ibland att något i ditt CRM-system inte fungerar som det ska. Kanske är det en knapp som inte svarar som den skall? Ett fönster som ser konstigt ut? Kanske någon flik som krånglar. Oavsett vilket så kan de tekniska problemen se helt olika ut.

 

Skulle du eller en kollega någon gång upptäcka ett tekniskt fel, så är det enkelt att kontakta vår support. Där får du hjälp med att felsöka, hitta svar på dina frågor och felanmäla eventuella problem.

top
Webbyrå