Vad kan Webofficeone göra för dig!

Enkelt för dig på resan

  Med Webofficeone kan du hantera dina utlägg direkt på hotellrummet.

Ta betalt

  Oavsett hur du tar betalt idag kan vi på Webofficeone skapa skräddarsydda alternativ för dig.

Integrerad fakturering

  Webofficeone hjälper dig så att du kan fokusera på kärnverksamheten.

 

Målet med ett CRM

Målet med ett CRM är att företaget skall kunna förstå sina kunders värde för företaget och att på ett snabbt sätt förstå kundens behov. Målet med ett CRM är att attrahera nya kunder men även att behålla gamla kunder. Man jobbar för kunderna och för kundnöjdhet för att få ett långsiktigt värde för företaget. Ett CRM fångar upp och analyserar relevant data från kunderna. Dessa data kan användas av alla i företaget och hjälper bland annat företaget att möta kundernas behov.

Webofficeone kan anpassas för olika verksamheter så att rätt data hanteras av rätt funktion. Har du t.ex ett rekryteringsföretag så är CRM delen av system anpassat för att hantera kunder och kandidater.

Redo för din verksamhet

Webofficeone är byggt för att anpassas till processerna i ditt företag och dina specifika behov. Driver du till exempel en tolkverksamhet så finns det också specifika funktioner för korta uppdrag, du behöver därför med Webofficeone försöka klämma in dina uppdrag med ett “skohorn” i något standardsystem som inte är anpassat för din verksamhet.

 

Några skäl till att använda Webofficeone

IT-Konsulter

Matcha rätt konsult till uppgiften

Klar Integration

Direkt från betalning till faktura

Försäljning

Mät säljarnas prestationer och få ut mer av ditt team

Kurser

Specialanpassade utskick ger fulla föreläsningar

Webbaserat

Anmälningar och formulär kopplat direkt till din webbsida

 

top
Webbyrå