CRM support med Webofficeone

CRM support är nog det absolut viktigaste du skall tänka på när man upphandlar ett bra CRM system som verkligen fungerar för dig och ditt företag. Vi vet att en god support är det som är avgörande i valet av ditt nya CRM, både kortsiktigt vid själva uppsättningen likaså som långsiktigt.

Support av CRM-system som verkligen fungerar

När man skaffar ett nytt CRM-system så blir supporten allt viktigare och uppföljningen som följer runt dina ärenden och att de blir omhändertagna på rätt sätt.

Du vill veta att:

  • Det nya systemet kan hjälpa dig att förenkla dina dagliga processer.
  • Det nya systemet skall kunna importera äldre data från ditt tidigare system.
  • God support skall kunna ges både i det initiala arbetet vid uppsättning såsom vid löpande frågor ifrån dina användare och att de hanteras på bästa sätt.
  • Känslan efter en bra utbildning att både bli och vara trygg i systemet.
  • Att det finns påbyggnadsmöjligheter och man inte skall känna sig låst.
  • Att det finns en pågående utveckling av systemet som gör att inte bara du bidrar till det fortsatta utvecklingsarbetet av verktyget.
  • Att det finns fler funktioner som du kan avropa, även om du inte själv använder dom för tillfället, men kanske hamnar i att behovet framöver.

Vi på Webofficeone erbjuder en personlig support som stödjer dig i användandet av systemet både i det initiala arbetet, men även i det löpande.

CRM Support

Kundhantering finns i alla roller på ett företag – Support CRM

Varje roll i ett företag har kunder att hantera, vilket gör att ett bra CRM med god support blir mer eller mindre ett måste.

Vanliga frågor under en arbetsdag på supporten hos oss:

“Jag vill göra en sak, men vet inte hur”

Oavsett om du och kollegorna precis har kommit igång med ert CRM-system eller använt det ett tag, så kommer det oftast dyka upp situationer där ni står mer eller mindre villrådiga. Ni kanske vet att det ska gå att registrera fakturor, men inte hur du gör det.

Slå en signal till vår trevliga support så hjälper vi er!

“Jag vet hur man gör, men jag vill inte”

Detta problem ska inte dyka upp i WebofficeOne. Är det något som du tycker är svårhanterligt och obekvämt, kontakta oss så ska vi se till att vi justerar funktionen efter dina behov.

“Jag vill göra en sak, men det funkar inte”

Precis som med andra tekniska saker, så händer det ibland att något i ditt CRM-system inte fungerar som det ska. Kanske är det en knapp som inte svarar som den skall eller ett fönster som ser konstigt ut eller kanske någon flik som krånglar. Oavsett vilket så kan de tekniska problemen se helt olika ut.

Skulle du eller en kollega någon gång upptäcka ett tekniskt fel, så är det enkelt att kontakta vår support. Där får du hjälp med att felsöka, hitta svar på dina frågor och felanmäla eventuella problem.

Kontakta vår CRM Support

Ring till: 070-747 11 12 eller maila oss på: info@wo1.se

top
Webbyrå