Webofficeone CRM är ett utmärkt säljstöd

Säljstöd CRM är en av Webofficeones huvuduppgifter. Vi har utvecklat ett system för säljstöd där CRM-modulen är navet i lösningen. Här finner du allt du behöver för att vårda dina kunder.

CRM – Custom Relationship Management betyder ju kundvårdssystem. Här lagras detaljerad information om kunder som namn, adress m.m.  Men även mer personlig information.

CRM är ett utmärkt stöd för din försäljning

Det är viktigt att inte glömma bort personliga saker som att gratulera på födelsedagar. Information om kundens specialintressen, som om han eller hon gillar golf kan lagras i systemet. I så fall kan det vara lämpligt att ge en golfboll till kunden vid födelsedagar. Nyckeln till bra kundvård är att få han eller hon att känna sig utvald och speciell.

I Webofficeone CRM får man en snabb överblick över kunder, kontakter, status, logguppgifter, arkiverad e-post och dokument, samt ekonomisk status.

Du får överblick över dina kundämnen och kunder och var du än befinner dig i processerna. Du får dessutom bra koll på dina tidigare affärer med kunderna.

CRM och tidsrapportering för konsulter

Om du har en konsultverksamhet där konsulternas säljer sin tid kan du från CRM-modulen se tidrapporter och arbetsorder som är länkade till en viss konsult. De är länkade till uppdragsmodulen.

Stöd för bemanning och rekrytering

För rekryteringsföretag är det viktigt att snabbt hitta rätt kompetens då en kund ger företaget en order. Tack vare det effektiva sökverktyget som finns i CRM-modulen kan användaren snabbt söka sig fram till det han eller hon behöver.

Detta är ett utmärkt exempel på användning av Webofficeone – ett utmärkt säljstöd för CRM.

top
Webbyrå