Hur vi jobbar med CRM och med våra kunder

Hur vi jobbar: Webofficeone Sverige är representant för ProWeb AS som utvecklar och levererar kostnadseffektiva, webbaserade affärsapplikationer och lösningar som ger våra kunder mer konkurrenskraft. Vår målsättning för dig som kund är bättre kommunikation, bättre samarbete och effektivare arbetsflöden.

Vårt mål med CRM är

Lönsamhet


Lönsamhet


Att våra kunder skall bli mer lönsamma genom att använda webbaserade affärssystem som webofficeone.

Lyhördhet


Lyhördhet


Att alltid vara lyhörda för våra kunders behov och önskemål.

Prisvärdhet


Prisvärdhet


Att alltid hålla en tydlig och kundorienterad prisstruktur som håller stora marknader öppna.

God Service


God Service


Att hålla en hög och pålitlig servicegrad gentemot våra kunder.

Vi på Webofficeone har en stor vana att assistera dig med ditt behov av CRM-system

Vi hjälper dig att:

  • Finna rätt väg för dig och din verksamhet.
  • Guidar dig genom de olika vägval du kan behöva göra när du bestämmer dig för att byta ut ditt befintliga CRM-system.

CRM-system från Webofficeone är givetvis speciellt anpassade för olika branscher

Webofficeone har flera olika moduler som är speciellt anpassade för olika branscher såsom t.ex. tolkförmedling, bemanning, rekrytering. Det gäller att inse att ett CRM verkligen kan anpassas för dig och din verksamhets behov, det finns ingen given mall för alla företag och branscher.

Tänk också på att ett CRM-system kan användas på olika sätt, för flera olika branscher.

Dina mål för ditt CRM? Lugn, vi hjälper dig att uppnå dem – och förtydliga dem!

För att kunna uppnå dina mål, så gäller det att först och främst att skriva ihop en önskelista med vad du vill ha i ert nya CRM-system. Det gör du på bästa sätt under fliken Planera ditt CRM. Vi hjälper dig givetvis om du behöver mer vägledning.

Men när man ser på vad ett CRM-system kan göra, så kan det lätt hända att önskelistan skenar iväg och växer sig onödigt lång. Var noga med att prioritera det viktigaste först.

Ett CRM-system kan innehålla precis hur litet eller hur mycket som helst

  • Finns det vissa delar som är viktigare än andra?
  • Kan du börja på lite mindre skala för att sedan bygga vidare i systemet?
  • Behöver du alla funktioner? Och behöver du i så fall alla funktioner omedelbart?
  • Hur många administratörer skall du ha?
  • Hur många användare behöver du?

Det finns, som du ser, alltså många punkter som du bör tänka på när du skall byta CRM.

 Varför du skall välja ett CRM-system från just Webofficeone?

Om vi får vara lite skamlösa så känner vi oss rätt säkra på att vi kan tillföra din verksamhet bättre lönsamhet genom bättre IT-lösningar. Dels beroende på många unika och smarta funktioner. Men mest på grund av att Webofficeone är ett enhetligt och integrerat system där allt hänger ihop som du vill ha det. – “All in one”

top
Webbyrå